Alla inlägg under maj 2009

Av MEJAOLMEMOC - 31 maj 2009 01:18

Min senaste match i tf2:


Vårat lag har förlorat många strider, moralen är låg. När dörrarna öppnas vet vi alla, att detta får bli den sista striden. Jag väljer scout, som vanligt, och matchen börjar. Någon bindgalning i mitt team trillar ned för ett stup. Jag tar samma väg som vanligt, och får en pyro efter mig. Medan jag (brinnandes) desperat letar efter vatten, skriker en ovanligt jobbig nawb i chatten:


Nicklan: Galo, u suck!!!11 Im da best!!!


Sedan träffas han av en raket, och håller iaf käft en stund, så jag ifred kan hitta vatten, släcka elden, och bli helad. Snabbt kryper siffrorna ner. Från 7 levande, till 5. Jag letar febrillt efter blå laget, mina fiender. Efter ett tag, är det 5 kvar i blålaget. 2 röda (mitt lag).


Alla mina lagkamrater utom jag och en till är döda. Det blålaget, har 5 medlemmar kvar. Jag går ihop med min kamrat, och hittar äntligen en fiende, som vi skjuter ner tillsammans. Jag springer iväg ett slag, och med ett basebollträ klubbar jag ned ännu en fiende. Då hörs ett vrål.


Min kamrat har stupat, ett fegt bakhåll. Det är två mot en. En av de blåas döda skriker svordommar åt mig på chatten. Svetten rinner i min panna. Vart är de...?


Då, ser jag dem. De står och försöker ta basen. Två snipers. De har inte sätt mig, då hade jag varit full av kulhåll vid det här laget. Nej, jag smyger mig fram, sakta...


Helt plötsligt hoppar jag fram till dem, med dragen pistol. Jag skjuter några skott, och innan de hinner trycka av, drarr jag mitt trogna basebollträ, och gör slut på den ene.


Men nu har den andra jäkeln upptäckt mig, han drar sin kniv. Efter att jag förståt den uppenbara sanningen (kniv é myykee bäättre en basebollträ... ojssan!)  Tar jag betäckning. Båda har fullt liv. Jag hoppar fram och skjuter honom lite. En gång till. Han har hälften av sitt liv kvar, jag 80%. Jag trycker bakom en stenvägg. Han har nästan tagit basen, och därmed vunnit.


Jag drar mitt basebollträ, ber en tyst bön. Chatten håller andan. Han ser mig inte... NU! jag slänger mig fram mot den solglasprydde gimpen. Han är oförberedd. Jag är inte långt ifrån honom nu. Han vänder sig, drar sin kniv, men jag är snabb, och han har mindre liv. Jag svingar mitt trä...


...och blir överkörd av ett tåg. 


...ja, ni läste rätt. Tydligen utspelade det sig hela på en tågbana, som hade sin räls precis där jag stod. 5 sekunder innan jag hoppat på den sista fienden, 5 sekunder innan jag, ensam, tagit hem spelat till mitt uttröttade lag, blev jag överkörd av ett tåg. Jag dog direkt. Den förvånade snipern fattarknappt att han vann.


...


En sekunds tystand. Sedan hörs vrål av både "naaaaaaawb!!!" (Nicklan) och: "laaaaawl" (mitt lag... och jag själv)


Spänningen släpper, jag kör ngn strid till, blir trött, tackar för mig, och går hit för att beskriva händelsen. Det var nog den mest random matchen jag haft, ensålänge...


jaja, e trött nu, ska sova. Men det var jävligt epicfail, de ska ni veta! xD


PS. Bifogar denna film av 2 orsaker: 


1. Jag spelar som scout.

 2. Från 0:26 till 0:31 är han faktiskt på den där jäkla tågperrongen, och jag tror faktiskt att det var tåget man ser, som körde på mig (jag stod dock på andra sidan, och spelplanen ser inte riktigt likadan ut som i spelet).

Av MEJAOLMEMOC - 30 maj 2009 18:50

..med de där mangateckningarna BG1 skulle rita av oss? Folk vill ha mer!

Av MEJAOLMEMOC - 29 maj 2009 21:03

 jag har äntligen klarat ut lost planet!

ska förstås köpa 2an också! ^^

Av MEJAOLMEMOC - 27 maj 2009 18:46

aa, rubriken sa allt, jag har långt hår nu... fanns inget mer jag ville säga...


Happy! XD

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 26 maj 2009 20:50

Detta börjar seriöst bli irriterande, det är jättemånga som glömmer att kryssa i att man inte behöver godkänna komentarer!


Nu glömde tillåme Våfflan de som själv brukar tjata om de! Skärpning grabbar!

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 26 maj 2009 15:38

...då jag skrattade så mkt! XD

Av MEJAOLMEMOC - 25 maj 2009 17:06

...


...


. . .


-_-


T_T


vad gör ni då?

Av MEJAOLMEMOC - 21 maj 2009 20:29

roliga tider..


Vem kommer i vår ruta här?
Jovisst, det Mumintrollet är!
Med sammetsnos och liten svans,
det bästa troll som någonsin fanns!

Det är ju Mumin! Det är ju Mumin!

I Mumindalens trygga ro,
i Muminhus, vi ser dem bo!
En stor familj där var och en
har sammetsnos och korta ben!

Sådär som Mumin! Sådär som Mumin! Sådär som Mumin! Sådär som Mumin! Sådär som Mumin! Sådär som Mumin!

Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-ma-ma-ma-m a-ma-ma-ma-ma-ma-ma-pa-pa-pa-pa-pa-ma-ma -ma-ma-ma-ma!

Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-ma-ma-ma-m a-ma-ma-ma-ma-ma-ma-pa-pa-pa-pa-pa-ma-ma -ma-ma-ma-ma!

Pa-pa-pa *fade*

mycket nöje..^^

Ovido - Quiz & Flashcards