Alla inlägg under september 2009

Av MEJAOLMEMOC - 23 september 2009 09:07

Grattis Karate Kid 16 år!!!!!

BG2

Av MEJAOLMEMOC - 14 september 2009 19:26

Så vad händer i helgen?? Vi har ju inte träffats sen skolan började... Nu tycker man väl att det börjar bli dags för det. Eller vad säger ni? ;)

BG1

Av MEJAOLMEMOC - 11 september 2009 23:34

Jag hoppas det är okej att jag sätter min blogg som länk på mawffiiins?? Annars får ni väll ta bort den. Men det är så kul att se besöksstatestiken bli högre, så lite extra reklam skadar inte ;P

Dessutom har jag länkat Mawffiiins på min blogg ^^


Ååh, medans jag ändå skriver, vet ni vad jag hatar?! Nu när de bytt design vill inte sidan komma ihåg mitt bloggnamn!! Så jag måste skriva in det varge gång. Varför tar de bort alla de där små bra sakerna? Är det så för er också eller är det bara mig de hatar?!

BG1

BG2

Av MEJAOLMEMOC - 9 september 2009 21:46

Snacka om att hemsidar har blivit rörig... Kmr ta lång tid innan man vänjer sig...

Av MEJAOLMEMOC - 9 september 2009 12:00

höhöhöhöhöhöhöhhöö...vi e på skolans dator nu...höö...är nån annan där? vi e bara här 15 min till...vi vill gärna prata med nån...och med vi menar jag ludde jacob och opa...;D...8-D...nån?

Av MEJAOLMEMOC - 6 september 2009 21:31

Jag åkte hem över helgen och var fadder, typ som gudfar, fast inte genom dop, till min lilla syssling Alice! :)


Och hur har ni det då?^^

Bifogar skumm film från ApAP., i brist på annat^^

Av MEJAOLMEMOC - 4 september 2009 16:46

Vet ni? Jag behöver 18.0 i poäng för att komma in på den högskolelinjen jag vill gå :) jag måste ha nästan alla mvg. Det kommer inte hända.

Önska mig lycka till :) <3 

Av MEJAOLMEMOC - 3 september 2009 15:19

Ha! från och med nu slutar jag 10.30 på fredagar!! :D Slå det Emelie!! xD

Visserligen börgar jag 08.50 istället för 08.55 då, men jag tycker att jag kan offra 5 minuter för att slippa den där onödiga håltimmen ;P


Jag hade Estetisk verksamhet idag (andra gången) och nu är jag helt såld på det!! Älskar att skapa musik på datorn nu :D Jag bara måste skaffa en keyboard och det där programmet som vi använder (Cuebase).


Nån gång kanske ni får höra den fina lilla sången jag håller på att komponera ihop ;P

BG1
Ovido - Quiz & Flashcards