Alla inlägg under oktober 2009

Av MEJAOLMEMOC - 29 oktober 2009 13:42

Jag tror inte alla riktigt har fattat vad som händer på lördag, en del tror att det bara är en halloweenfest... FEL!

Ja, man ska klä ut sig, men det är en helt vanlig födelsedagsfest som råkar ha Halloweentema (mestadels för att jag var deprimerad över att inte få klä ut mig denna halloween xD)


Så pressent ska med ;P Vi firar en underbar kompis födelse nu :P

 Pressent och utklädnad. Hos Malin klockan 17.30 (?) om jag inte misstar mig, annars får någon rätta mig. Middag serveras.

Nu vet ni.

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 28 oktober 2009 14:16

Nu sticker jag iväg för att åka till Riga :) 

Kommer hem på söndag ^^


<3

Av MEJAOLMEMOC - 14 oktober 2009 18:37

Jag vet nu allt om konserten. Tyresö gymnasiums aula klockan 19.00 och det är totalt gratis. Kom och se mig sjunga :P

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 13 oktober 2009 15:46

Jag fick veta idag att den där julkonserten inte är en julkonsert, det är en höstkonsert xD Så du hade rätt emelie med att det lät konstigt.

Vilket fall som helst, fortfarande den 11/11, vet fortfarande inte tid. Men nu vet jag att det är kören, MEN alla som har sång som huvudinstrument ska sjunga solo också... 1:orna behöver inte om vi inte vill eftersom att vi är precis nya, men jag tänkte nog göra det iallafall. Övning ger färdighet.


Så det vore jättekul om ni kom och såg mig på en stoooor scen!! :D

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 12 oktober 2009 12:56

Grattis i efterskott BG2!!! :D Hoppas du fick en fin födelsedag ^^

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 11 oktober 2009 18:35

Den 11/11 har jag min debut på scenen i Tyresö gymnasium!! :P Vi ska ha en julkonsert med kören, vet inte riktigt om det är ett luciatåg eller bara en konsert. Vet inte vilken tid, jag återkommer med det, men kvällen den 11/11 vore det trevligt om ni kom och såg mig sjunga kör för första gången :P

Jag ska stå där och glänsa er blinda med all min sångmagi xD Jag tillsammans med hela estet-armen ;P

BG1
Ovido - Quiz & Flashcards