Alla inlägg under juni 2009

Av MEJAOLMEMOC - 30 juni 2009 19:38

Alla som vill vara med: Möte klockan 19 på Gullmarsplan.

Av MEJAOLMEMOC - 30 juni 2009 15:18

Haha! när ja va ute me Lenny ida träffa ja några Gimpar!!


Killgäng står vid ICA, jag går förbi...

Kille: - Ursäkta?! Kan du köpa ut snus och cigg åt oss?

Jag: - Jag är inte 18...

Kille: - Nä, allvarligt?!

Jag: Jaa...

Kille: Fan va nice!!

Jag: -... (går vidare)


xD !! 

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 29 juni 2009 20:20

OMG!! De som va me i Alby idag vet det redan, men jag är så lycklig att jag bara måste medela det skriftligt!!


JAG KOM IN PÅ ESTET!!! ^^         Tyresö gymnasium here I come!!

                                 Artistia, get ready for me!! xD

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 28 juni 2009 23:06

Imorrn får vi veta om vi kom in på vår Gymnasiesökning!! ^^


Scared to death!! nån annan eller e ja den enda?? :S

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 28 juni 2009 19:57

Vi tänkte dra till alby även under morgondagen, typ samma tid...

Ha med er mat och dricka, kan vara jobbigt i solen utan det. Vi kommer väl vara där nere vid typ halv 2 eller ngt så att ni vet;)

Häng me alla som kan, de blir askul! ^^

BG1

BG2

Av MEJAOLMEMOC - 27 juni 2009 19:34

Tjo allihopa som bara sitter inne hela dagarna! ;)

Vi tjejer tänkte åka till Alby imorrn igen eftersom det inte var ngn som ville dit med oss idag:I Vi tänkte åka dit vid 1 typ, vilka vill med??

BG2
Av MEJAOLMEMOC - 26 juni 2009 19:32

Japp, andra dagen har, ville bara skriva ett inlagg medan jag ar har! :D


An sa lange har vi bland annat vara pa nintendo center (!!!) och jag har atit en chessecake pa macys (medan min trakiga familj shoppade klader... -_-) Och jag har kopt en rosa yoshi! :3 (gimpigt, men den e sot!)


Hoppas ni alla har det bra dar hemma! =D


Cya! :3

Av MEJAOLMEMOC - 26 juni 2009 16:06

Tänkte att man kunde ladda upp denna, dagen till ära.

Ovido - Quiz & Flashcards