Alla inlägg under juli 2009

Av MEJAOLMEMOC - 30 juli 2009 17:20

ganska hyfsad serie tror jag..^^

Av MEJAOLMEMOC - 26 juli 2009 19:50

Om jag fattat det rätt så ska tjejerna åka tillsammans imorrn.

Isåfall återstår Ejke, Max, Alex och undertecknad.

Som jag tidigare påpekat så kan mina föräldrar inte skjutsa imorgon.

Därför undrar jag: Vem får jag skjuts med och ungefär när åker vi hemifrån?

Av MEJAOLMEMOC - 26 juli 2009 18:49

Det skulle vara bra om alla skriver vad de ska laga så att man inte lagar samma maträtt... jag malin och emelie ska troligtvis laga pannkakor. Men frågan e om det är meningen om vi ska göra lunch eller middag? Oskar kan ju bestämma vilka som ska laga när och om de ska laga lunch eller middag. Hur blir det med frukosten, köper du den Oskar? Jag har hört i alla fall att ejke och alex ska laga flintastek med potatissallad.. och det passar ju bäst som middag på tisdag.. Vi kan göra våra pannkakor till lunch på tisdag ;)

Av MEJAOLMEMOC - 26 juli 2009 18:25

Planen är den att ni åker ut till dalarö, hur ni än vill och kan, går på färjan, on foot så att säga, när ni kommer iland vid Ornö kommer ni att hämtas fyra åt gången.


Detaljer: Ni får komma när ni vill, senast 12:30-färjan, men det bästa skulle vara om alla kunda ta den. Vi har lakan och täcken, men om ni vill får ni ta med er eget, samma gäller för kuddar.

 Ni får ta med er eget godis/chips/bla bla bla om ni vill, men det är inget måste.

 Jag kan inte komma på något mer att säga, om jag gör det skriver jag det i kommentarer. Har ni några frågor, sms:a eller ring helst.


Tror det var allt... Just det: Glöm inte badkläder, handdukar och maten ni skulle laga!

Av MEJAOLMEMOC - 26 juli 2009 18:14

1. När åker vi imorrn?

2. Vem kan jag få skjuts med? Om det inte finns plats för mig kan jag åka kommunalt, isåfall vad är adressen?

3. Ska vi bidra med saker till frukost?

4. Hur tar vi oss hem därifrån? Inte kommunalt antar jag?

BG2

Av MEJAOLMEMOC - 26 juli 2009 14:55

Okej, så vad händer imorgon egentligen? Vilken adress har ditt landställe och vilken tid ska vi vara där? Min mamma kan skjutsa och vi ska ta med oss Alice och Emelie, så vi har en plats kvar i bilen, blir det Cassi då lr?


Och vad ska alla ha med sig?

BG2

BG2

Av MEJAOLMEMOC - 26 juli 2009 03:06

Oskar kan du skriva vart ornö ligger, min pappa vill veta så fort som möjligt.

BG2
Av MEJAOLMEMOC - 21 juli 2009 18:55

Vi måste ju alla ta oss ut dit, så jag vill veta vilka som kan ordna skjuts för en själv och andra personer, när jag fått informationen återkommer jag med detaljer angående själva resandet.

Ovido - Quiz & Flashcards