Alla inlägg den 9 juni 2009

Av MEJAOLMEMOC - 9 juni 2009 22:17

Fan... Vi visste alla att den här dagen skulle komma... Men nu vet jag fan inte om jag klarar av det. Jag vill bara säga att... Trots mina små elakheter, mina sarkastiska skämt, mina hånflin, mina pikar, mina aggresiva påhopp... Trots allt detta, och mycket mer, så ska ni veta att jag... Jag älskar och respekterar er alla. Ja, även Alex. Tack för att ni stod ut med mig under dessa år... Allihopa.



Av MEJAOLMEMOC - 9 juni 2009 22:14

Tyckte att Ejkes apa förkänade en närbild...

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 9 juni 2009 22:10

Jaaa, du e ju en djurvän/fantast... behöver jag säga mer än general apa?

Tyckte den hörde hema på din axel XD

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 9 juni 2009 22:08

Sorry att du ser ut som en powerpuffpingla emelie! Men jag ville ha den där lilla söta oskyldiga bilden av dig som du e lite smått känd för ;P Hoppas du inte e alltför missnöjd...

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 9 juni 2009 22:06

Förlåt att jag inte lagt upp några chibis på sistonne, men jag har haft så mkt annat för mig... men här kmr några stycken iallafall, enjoj! ;P


Ooo, om ni inte märkte de innan så ville ja framhäva malins långa ögonfransar ;P

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 9 juni 2009 19:50


Nu börjar detta trevliga fellowship lida mot sitt slut... men än har vi inte nått mordor! jag hoppas innerligt att alla fortsätter att vara vänner, och att denna sorgliga stund imorgon inte betyder att vi alla inte kommer att ses igen! Ni är de bästa vänner jag någonsin haft och jag gråter bara på tanken imorgon, Men som sagt allt är inte slut! våran egen resa genom livet väntar, och i slutet våran egen ring att förstöra. avslutningsvis vill jag bara säga(Inglishstyle) genom att säga att detta fellowship är awesome!


Mvh


Hobbitten! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards