Alla inlägg under juni 2009

Av MEJAOLMEMOC - 14 juni 2009 18:23

Äntligen har Imperietboxen kommit ut!

Ville bara säga det:)

BG2
Av MEJAOLMEMOC - 13 juni 2009 15:43

Alexander, du som har gnällt så mkt, här kmr din chibi!

Igentligen borde jag ha väntat med dig till sist eftersom att du tjatade så mkt, men jag hade en idé till din så jag gjorde den iallafall... Enjoj!!

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 12 juni 2009 23:41

JAG GLÖMDE GÅ IN I DEN DÄR GULA KIOSKEN PÅ AVSLUTNINGEN!!!


Nu måste ni följa me mig dit i efterskott någon dag...! Heregud! hur kunde jag glömma?! :'(

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 12 juni 2009 22:56

Måste bara få säga detta en sista gång! På balen i tyresö centrum hände någonting helt fantastiskt!


Två random människor som jag inte känner kom fram till mig och sa att jag var vacker! Och detta var alltså två helt olika männskor (som inte kände varesig varandra eller mig), vid två olika tillfällen!


Och om ni blir irriterade på detta så bryr jag mig inte, för jag är inte van vid sånt här så jag är värd att vara lite glad och stolt! :D


Nu e jag klar... Och detta var alltså Cassandra Bergström... XD

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 12 juni 2009 22:41

Hittade denna bild på nätet och tänkte genast på emelie... E de bara jag??

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 10 juni 2009 15:38

Den väldige och blide snömannen Bentley har ett hjärta av guld. Han skrev några inlägg i en blogg han gillade, men nöjde sig snabbt. Bloggen klarar sig utan mig, var hans tanke.


Men då, kom sveket. Någon hade skrivit ett inlägg i den väldige och blide snömmannen Bentleys namn. Nu har Bentley fixat det...


Bentley krossar saker när han är arg.

Av MEJAOLMEMOC - 9 juni 2009 22:17

Fan... Vi visste alla att den här dagen skulle komma... Men nu vet jag fan inte om jag klarar av det. Jag vill bara säga att... Trots mina små elakheter, mina sarkastiska skämt, mina hånflin, mina pikar, mina aggresiva påhopp... Trots allt detta, och mycket mer, så ska ni veta att jag... Jag älskar och respekterar er alla. Ja, även Alex. Tack för att ni stod ut med mig under dessa år... Allihopa.



Av MEJAOLMEMOC - 9 juni 2009 22:14

Tyckte att Ejkes apa förkänade en närbild...

BG1
Ovido - Quiz & Flashcards