Alla inlägg den 17 juli 2009

Av MEJAOLMEMOC - 17 juli 2009 18:34

Ja, jag är sjuk. Gud har ett förvridet sinne för humor, ja det har hon...


Men angående Ornö: För att vi inte ska få det alltför trångt, och för att vi ska ha råd med maten (och jag upprepar: det blir nudlar, det är det och massa godis ch skit... Men som MAT, blir det nudlar, så klaga inte...) har jag räknat ut att vi kan få med oss... 8 pers... Plus mig då. Ja, vi KAN ju pressa in 20 tonåringar, men saken är den att jag gärna vill ha lite pengar kvar efter denna lilla tripp...


För att avgöra vilka som kommer med, de första 8 personerna som kommenterat detta inlägg med orden "Jag är med," får bli de Utvalda! Om tre dagar ska jag kolla på denna blogg igen, och de som inte skrivit sitt namn, alternativt "Jag är med," får inte följa med... Ok? Har alla förstått? Bra...


BTW, Sveriges läkarkår är orimlig... Jag blev sjuk i måndags, Alex hade blivit sjuk ett ar dagar innan och åkt hem, jag hade samma symptom som honom, han fick diagnosen "halsfluss" och fick medicin, jag fick "någon virusinfektion" och fick rådet att ta det lugnt, så går det NOG över på ett par dagar... No drugs! Inget som lindrar smärtan som börjar smyga sig på mig igen... INGET! Fatta hur snuvad (hehe, pardon the pun) man kände sig...

Ovido - Quiz & Flashcards