Alla inlägg den 18 juli 2009

Av MEJAOLMEMOC - 18 juli 2009 05:40

Hej allihopa! Ngn som saknat mig?? :)


Jag ar otroligt och obeskrivligt ledsen att jag inte har skrivit ngt om min fantastiska semester...:) Klockan e snart 00:00 sa jag tanker ta snabbversionen av dn, hehe:)


Okej, flygresan gick som smort utan turbulens och med bra mat. Jag fick en fonsterplats och en egen tvskarm. Sag  17 again, I am Sam, mitten pa dragonball, borjan pa harry potter och hemligheternas kammare, och I am Sam (va sa bra att jag sag dn igen:). Vi landade pa Newark och sjalvklart var bilen, en Linkon, inte dar vilket innebar 1h vantan pa att komma darifran med en sprojlans ny vit GMC med ljus laderkladsel och alla tillbehor! Sa det loste sig ganska bra enda:) Dt forsta vi gor nar vi kmr fram till min gudmors hus, Juile, var att ata cheessteakes och sova ...intressant info... inte...


Iaf, 2a dagen akte vi in till Philladelfia. Ni far se dem fina bilderna sen nar jag springer upp for trappan pa det moderna museet, nastan lika vackert som Rocky och utan Perception Banda Vocal i bakgrunden;)


Jag har varit i flera mall' s och kopt en massa saker, sjalvklart!

Igar var vi i New York pa Madame Tussaude, top of the rock och massa sight seeing:)


men nu e jag trott, hoppas att ni alla mar bra(att  oskar mar battre) och att ni alla tanker pa mig;) vi ses nar jag kommer hem:)

BYE FOR NOW!

BG2
Ovido - Quiz & Flashcards