Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av MEJAOLMEMOC - 22 augusti 2009 21:45

Jaha. Så nu bär det av! :D


Åker tidigt imorgon bitti, jobbar 8 timmar om dan, har sedan skola, tränar sen på repliker, i 4 veckor..^^

Men självklart vill jag hålla kontakten med alla!:) Min kära syster har donerat sin data till mig under resan, så jag skriver inlägg lite då och då, och ni får gärna (ska..) skicka mejl till mej.^^


Sååå, då ses vi, skriver inlägg med bild när jag är där:DD




Av MEJAOLMEMOC - 22 augusti 2009 21:42

Jag kom. Jag såg. Nu försöker jag byta klass.

^^''

Av MEJAOLMEMOC - 22 augusti 2009 14:19

jag är sjuk(fysiskt) även om det kan debatteras att jag är psykiskt sjuk...men men... jag hittade denna sjuka(roliga)video (man ser på sjuka saker när man e sjuk..) enjoy?

Ovido - Quiz & Flashcards