Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av MEJAOLMEMOC - 30 augusti 2009 13:52

Tjo alla!:D


Hur har ni det?:) Jag ber om ursäkt att jag inte skrivit på ett tag, men det har varit så mkt att göra här :/

Jag har det iaf bra, under veckan som gått har vi provat kläder, övat manus, varit med en "actingcoach" etc. Imorrn ska vi börja filma, vilket jag verkligen ser fram emot! :D

Jag har det iaf bra här, men jag saknar hemma och alla er:/ Vi måste göra något när den här månaden gått! :)


Hinner tyvärr inte skriva mer just nu, men jag ska försöka skriva mer under de resterande 3 veckorna^^''

Ha det så bra alla!:)

Ps. Till de som undrar angående mitt inlägg att jag ska byta klass: Jag kom på att jag inte gillade ämnerna, och ville byta till sammedia. Det är dock kö dit, så vi får se vad som händer...

Ovido - Quiz & Flashcards