Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

BG1: Ääälska gymnasiet!! ^^

Av MEJAOLMEMOC - 26 augusti 2009 16:37

Woho!! Idag hade jag min första privata sånglektion, för om ni inte redan visste det bestämde jag mig efter många om och men att ta sång som första istället för gitarr (tar det som biinstrument i 2:an)..

Detta var superkul!! Lite pirrit först men när man kom igång gick det hur bra som hällst ^^

Ska bara informera er om att min röst tydligen är vacker och "personlig" (speciell) :D


Idag pratade jag hur mkt som hällst med mina nya vänner, detta kommer bli tre toppenår :P Pratar nu tillochmed med 2:or och 3:or, åt faktiskt lunch med två estet2:or som e supersjysta.


PS.

Hade dessutom en lektion med gimpen xD

DS.

BG1
 
 
Ingen bild

hobbitten

26 augusti 2009 17:07

kul för dig!^^

post scriptum. "hällst"......

 
Ingen bild

Gimpen

26 augusti 2009 20:58

Yay ^_^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MEJAOLMEMOC - 12 juli 2010 11:33

  En fågel har viskat i den väldige och blide snömannen Bentleys öra att denna blogg inte förärats med några inlägg alls under det senaste halvåret.  Detta gjorde Bentley mycket vred och den oskyldiga pippifågeln fick smaka på hans enorma klub...

Av MEJAOLMEMOC - 25 februari 2010 21:28

Kolla in det nya inlägget på min blogg. Jag och Ludde hade en uppgifft på samhällskunskapen där vi skulle skriva en berättelse om en 500-lapps resa genom det ekonomiska systemet. Detta var vad vi kom fram till xD   www.bloggagratis.cassandrab.s...

Av MEJAOLMEMOC - 27 januari 2010 14:57

Spelar teater imorrn kl 17 i Fredrika Bremers stora Aula. Gratis för alla, ja vem skulle vilja betala för att se en halvfärdig pjäs? Jag menar allvar, förvänta er inget mästerverk bara för att jag är med/lol-troll......

Av MEJAOLMEMOC - 20 januari 2010 23:04

hejhej! mötet e flyttat till imorrn torsdag, hos ejke kl 5! hoppas ni alla kan! skicka gärna ett mess till mig om ni kan lr inte:) ...

Av MEJAOLMEMOC - 18 januari 2010 15:40

Hej allihopa!! Nu ska vi äntligen dra igång med filmprojektet! Vi ska ses på söndag hos Ejke för att komma igång med det hela;) Men alla har fått mail också, där står dt lite mer:) Vi ses och hörs! ...

Ovido - Quiz & Flashcards