Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Våfflan: Börjat spela in!:)

Av MEJAOLMEMOC - 31 augusti 2009 22:26

Yeey!:D

Idag var första inspelningsdagen, var med halva dagen, i första avsnittet^^
Det var väldigt kul, men stammade på min långa replik...^^''


Imorrn ska jag vara med i två avsnitt, ska bli väldigt kul:D Måste dock gå upp kl 06...-_- aja..


Dock är alla här sjuka.. ont i halsen, snuva etc...:/ fett jobbigt...

Hur har ni det, alla?^^

 
 
Ingen bild

The Gnome

31 augusti 2009 23:11

kan inte klaga...är inte sjuk...men går fortfarande och lägger mig typ kl 12 varje dag...så är jävligt trött...och nu när man måste ta bussen varje dag så blir ännu mindre sömn...har inte heller varit inne på !MaWffiiiNs! på väldigt långe...så det är kul att veta att det går bra och att du har det roligt...hoppas att du får det lika bra (utan att bli sjuk) resten av tiden du är där

 
Ingen bild

hobbitten

1 september 2009 07:59

jag har det väldigt bra!(prophecies) men fan va kul att du har kul!^^ synd att du är sjuk, krya på dig! hälsningar från fylke!

 
Ingen bild

Våfflan

1 september 2009 17:27

Tackar gnomen, joppas du också får det kul och är frisk!:)

Och tack hobbit! hur långt har du kommit?:)

 
Ingen bild

English

1 september 2009 17:39

Jadu... Här är allt bra. Hoppas det går bra imorgon.

 
Ingen bild

Stalkern

1 september 2009 17:46

Mjau, har det bra. Min spanskalärare äger så jag aknske till och med börjar uppskatta den kursen, även om jag hatar språket. ^^"

 
Ingen bild

hobbitten

1 september 2009 21:51

jag har typ inte kommit så långt...bara några uppdrag^^ har insett nu att windriders är jävligt irriterande^^

 
Ingen bild

Våfflan

1 september 2009 22:06

Tackar english!:) vi måste alla göra ngt när jag kmr tillbaka^^

Vad bra stalkern:) mn vrf tar du spanska om du inte gillar språket..?^^''

Tjadu, hobbit, windriders e jobbiga som fan...:/ köp eotn, så får du heros!:) lättare då^^

 
Ingen bild

hobbitten

1 september 2009 22:38

hehe^^ tack för tipset^^

 
Ingen bild

BG2

2 september 2009 19:34

Vad bra att alla verkar ha dt bra! Slälv hade man ju rörlig bild idag i 3 timmar:) Sprang runt i hela skolan och filmade, vi var gett gimpiga och alla kollade snett på oss... Men men, dt e ju sånt man lever för:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MEJAOLMEMOC - 12 juli 2010 11:33

  En fågel har viskat i den väldige och blide snömannen Bentleys öra att denna blogg inte förärats med några inlägg alls under det senaste halvåret.  Detta gjorde Bentley mycket vred och den oskyldiga pippifågeln fick smaka på hans enorma klub...

Av MEJAOLMEMOC - 25 februari 2010 21:28

Kolla in det nya inlägget på min blogg. Jag och Ludde hade en uppgifft på samhällskunskapen där vi skulle skriva en berättelse om en 500-lapps resa genom det ekonomiska systemet. Detta var vad vi kom fram till xD   www.bloggagratis.cassandrab.s...

Av MEJAOLMEMOC - 27 januari 2010 14:57

Spelar teater imorrn kl 17 i Fredrika Bremers stora Aula. Gratis för alla, ja vem skulle vilja betala för att se en halvfärdig pjäs? Jag menar allvar, förvänta er inget mästerverk bara för att jag är med/lol-troll......

Av MEJAOLMEMOC - 20 januari 2010 23:04

hejhej! mötet e flyttat till imorrn torsdag, hos ejke kl 5! hoppas ni alla kan! skicka gärna ett mess till mig om ni kan lr inte:) ...

Av MEJAOLMEMOC - 18 januari 2010 15:40

Hej allihopa!! Nu ska vi äntligen dra igång med filmprojektet! Vi ska ses på söndag hos Ejke för att komma igång med det hela;) Men alla har fått mail också, där står dt lite mer:) Vi ses och hörs! ...

Ovido - Quiz & Flashcards