Alla inlägg den 7 april 2009

Av MEJAOLMEMOC - 7 april 2009 21:10

Som många vet lanade jag, Stalkern, Hobitten, Inglish och Gnomen igår. Vi gibbade mest Guild Wars (som Inglish faktiskt gillade!!), och jag lyckades äntligen skaffa min första elite armour! :3

Eeeh, jo, iallafall, vi spelade även Portal, CS (testade bara...;P), och nått gimpigt spel där man byggde en stad (jag spelade det ej, så jag kan inte gå in på detaljer;) )

Vi spelade hela natten, och gick och la oss tidigt på morgonen, kl halv 6. Vi vaknade 3 timmar senare, och bara några timmar efter uppvaknandet släpade vi oss till stan, för att filma.


Som ni kan förstå är jag vääääldigt trött just nu... kommer nog gå och lägga mig runt 10 (!!!). Menmen, det var en riktigt fin natt, och lite trötthet var verkligen värt det;).


Så, när ska vi göra om det?? ;))


Av MEJAOLMEMOC - 7 april 2009 20:03

Seriously, hur svårt kan det vara att  sätta dit ett E istället för ett I?

Av MEJAOLMEMOC - 7 april 2009 19:50

Om ngn tycker jag har skrivit fel "nickname" på dem, gå in på administrera kategorier och deleta nicknamet, och gör ett nytt, INNAN ni skriver ert första innlägg, går inte att radera efter det;P

BG1

Av MEJAOLMEMOC - 7 april 2009 19:39

Hmm, nu blev jag tillsagd att skriva ett inlägg men jag vet inte om vad...?

Så jag ska bara säga att jag föreslår ett till besök till Erikstadsbadet så snart som möjligt då alla följer med och inte bara sex pers...!

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 7 april 2009 18:36

*Hoppar upp och ner av glädje*


Japp, jag tyckte det var dags att vi skaffade fram ett forum som vi ALLA kan använda, vissa körde BdB, andra bloggade etc. Och eftersom vi snart slutar nian, blir det lätt att vi glider ifrån varandra. Så jag skapade därför en blogg som vi kan ha tillsammans, som då även fungerar som ett forum! ;3


Alltså, vill jag skriva ett inlägg, tar jag kategorin "Våfflan". För att förtydliga vem som skriver, skriver jag "Våfflan:" i början av innläggets rubrik. Se till att klicka att man inte behöver godkänna kommentar före publicering, det gör bara så det blir svårt att kommentera. ;)


Jaa, och om ni undrar om namnet, tog det från "reklamfilmen" vi "gjorde" i slutet av åttan, när Gnomen äter en muffin, och berättarröster skriker "Mawffiiins!!". Ok, han kanske skriker "Måffiiins!" egentligen, men å går ju inte att ha som webb adress ;P


Aja, hoppas jag har fått till allas smeknamn rätt, och hoppas ni gillar min ide', tror detta kan bli skitkul! =D



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards