Alla inlägg den 14 april 2009

Av MEJAOLMEMOC - 14 april 2009 19:16

Tack Hobbit och våfflan, jag hoppas också ja blir bättre :D

Men att jag har varit hemma idag lädde till någonting positivt i allafall, denna vakra bild är resultatet av min tristess... :D Om ni inte ser det så är det Edward Scissorhands

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 14 april 2009 17:28

I brist på annat kommer här en riktigt dålig ( och gimpig :D ) raggningsreplik från tjuvlyssnat.se ^^


Ica Ålidhem, Umeå

En kille ~25 går fram till kassan där en tjej i samma ålder arbetar. Han lägger upp en flaska med rapsolja på bandet.
Killen: Vad sägs om du, jag och två liter rapsolja ikväll?



Av MEJAOLMEMOC - 14 april 2009 16:23

Buhu! Igårkväll va mitt knä helpaj så nu kan ja inte gå :'( Använder kryckor från och med igår. Typiskt, just som mitt knä hade blivit bättre!

Hoppas ni har de kul ändå, även om ni saknar mig något otroligt ;P

BG1
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards