Alla inlägg den 8 april 2009

Av MEJAOLMEMOC - 8 april 2009 22:50

jaha.. då har man installerat empire total war.. och precis som jag trodde såg går min dator berserk så fort jag ens tänker tanken på att sätta igång spelet. Men sätt ner grafiken då! tänker väl stalkern vid det här laget, ja har gjort det, tom och med till det lägsta! det ser skitfult ut och jag gråter men spelet laggar fortfarande! man får lust att slå sönder fanskapet med en hammare, 500 svenska riksdaler åt helvete... men jag får väl hitta någon lösning *snyft* bättre grafikkort kanske, eller går det att byta proccesor? cutscenes i spelet kan jag inte ens se på utan att svära och gorma, de laggar också. Laggning är det värsta jag vet, det kan förstöra spelkänslan så jädra mycket... jag tycker vi avskaffar laggningen!! VIVA LA REVOLUCION!!

Av MEJAOLMEMOC - 8 april 2009 16:49

Vem komenterade mitt senaste inlägg på Sniggerwoos som "kaydbdo". För komentaren var mycket förvirrande och jag fattade inte vad som menades... det enda ja förstod att det var en förolämpning?... Tror jag?...

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 8 april 2009 16:39

http://www.stargate.mgm.com/ gå in där och upptäck en underbar stargatevärld eller om du är sugen på att köpa bilbos pipa gå in här http://www.tolkientown.com/ mycket nöje!


ps: vill ni lära er Ancient  eller  vill bra ha bra GRYM info om STARGATE gå in här http://stargate.wikia.com/wiki/Stargate_Wiki


Mycket nöje!

Av MEJAOLMEMOC - 8 april 2009 16:28

det började en afton i maj... nej fel berättelse, sorry. Iförgår så lanade jag med mina vänner, det var magiskt, vi samlades kring datorerna(Inglish hotade att döda mig ifall jag kom nära hans dator) vi satte oss och spelade... dock med några korta avbrott av mig som sparng iväg och kollade på Higschool musical 3(som för övrigt är enormt cheesy,men fortfarande bra!) nåja, fram mot fyra på morgonen då vi druckit joltcola så börjar jag skratta åt en video på youtube, så mycket att jag börjar nästan svimma... sedan gimpade jag cs och dog såklart varenda gång då med det var kul. vi sov i 3 timmar, men jag vaknade upp av att en Ejke satt och stirrade på mig, ganska creepy...*gandalf flashback minnen* sammanfattningsvis så var det väldigt kul, även om man blir astrött! Mvh Hobbitten!

Av MEJAOLMEMOC - 8 april 2009 16:10

Ja skrev även detta som en komentar på våfflans inlägg men vill se till att ingen missar: nästa gång vill jag vara med... (om jag får)


Så säg till om de blir nån mer gång (om ja får va me annars hånar ni mig bara om ni säger att ni ska lana utan att ja får va me... ;P)

BG1
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards