Alla inlägg den 11 april 2009

Av MEJAOLMEMOC - 11 april 2009 21:25

Jag ska få ett digitalt ritbord! Så snart kommer jag kunna färglägga er också! ;P

Har redan skickat efter det så nu ska det endast levereras! :D

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 11 april 2009 21:12

Enda gången han lägger ner klubban är när han sätter på sig boxningshandskar.

Av MEJAOLMEMOC - 11 april 2009 19:19

Jag satt precis och kollade på sista avsnittet av "Wild Kids" (jag vet att jag är gimpig..), när programledaren, Ola Lindholm, sa en så osmidig kommentar att jag bara var tvungen att lägga upp det. xD

De små barnen i programmet skulle ställas inför nästa utmaning, och körs iväg till savannen (de är i Afrika). När de kommer fram väntar Ola på dem, han står rak i ryggen och med särade ben. När barnen kommer fram ler han ett finurligt leende.

Ola: Ser ni snöret mellan mina ben...?

Barnen: Aaaa...

Ola: Det ska ni dra i!!

Det visade sig att det låg ett snöre under honom, och att de skulle köra dragkamp. Men ändå... xP

Av MEJAOLMEMOC - 11 april 2009 19:11

...säger vissa av mina vänner. Jag kollade upp det, och tycker faktiskt det ser roligt ut! Så fel ni kan ha,! ;)

Blizzard-gimparna måste visa mig 1an och 2an, så jag vet om det e något att ha...

Av MEJAOLMEMOC - 11 april 2009 16:26


Jag börjar tro att jag vet varifrån mitt dinosaurie intresse kommer ifrån...

Av MEJAOLMEMOC - 11 april 2009 14:43

Antar att jag  inte ska vara sämre än Våfflan, så jag måste väll också säga glad påsk...

Men jag har ansträngt mig så mkt som att rita en bild själv ;P Glad påsk mina små fina vänner!

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 11 april 2009 11:23

Hehehehe... var den förste att skriva det... känn er ägda! ;-P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards