Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Rubrik saknas

Av MEJAOLMEMOC - 25 april 2009 00:06

 Happy Birthday Stalker!! May you have a very blessed life and may the force be with you! Från oss alla till Stalkern en riktigt god födelsedag! :)

 
 
Ingen bild

BG2

25 april 2009 08:41

Grattis på födelsedagen!!!!!!!

 
Ingen bild

Våfllan

25 april 2009 09:22

Grattis Stalkern!! :3

 
Ingen bild

English

25 april 2009 10:28

Happy birthday.

 
Ingen bild

BG1

25 april 2009 12:53

Grattis!!! De suger ju lite att jag inte ens får träffa dig å säga det in person... :( Hmm, ha de så kul hos Besservissern med hennes pannkakor då...

 
Ingen bild

Besservissern

25 april 2009 13:39

Grattis :D

 
Ingen bild

BG1

25 april 2009 20:40

Woho! Besservissern var sjuk så jag fick träffa honom! Förlåt Besservisser, men se det positivt, jag blev ju glad! :D

 
Ingen bild

Stalkern

25 april 2009 21:50

THANK YA ALL!

 
Ingen bild

The Gnome

25 april 2009 22:54

Stalkern och jag har känt varandra ända sen dagis, och nu är vi till och med kompisar!...Och jag hoppas att vi kommer vara vänner en lång tid framöver.
Han har nästan alltid varit där för mig och tillfredställt mina behov som Gnome. Och det tackar jag honom för. Aldrig hade jag bytt ut någon annan att vara ensam med i 2 timmar i stan (för typ 9 år sen). Ingen annan hade fått släppa en stock på mitt huvud så jag såg stjärnor (i dagis). Och alla dom stunderna framför dataskärmen med dig är något jag alltid kommer att minnas (såklart inte alla gånger).
Och nu kommer tiden då vi alla ska skiljas, men jag hoppas att vi alla kommer umgås och inte bryter kontakten med varandra. Det här forumet är ett bevis på att vår vilja att inte glida ifrån varanda är stark. Så jag tror inte det kommer att hända.
Men nu är det din dag (i drygt 1 timme till nu när jag skiver detta) och jag kommer inte på nåt annat än att säga GRATTIS!

 
Ingen bild

Opa

25 april 2009 22:59

Grattis på födelsedagen Stalkern!!! :)

 
Ingen bild

Gimpen

25 april 2009 23:07

Instämmer i de föregående talarna och gratulerar dig på din 16-årsdag :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MEJAOLMEMOC - 12 juli 2010 11:33

  En fågel har viskat i den väldige och blide snömannen Bentleys öra att denna blogg inte förärats med några inlägg alls under det senaste halvåret.  Detta gjorde Bentley mycket vred och den oskyldiga pippifågeln fick smaka på hans enorma klub...

Av MEJAOLMEMOC - 25 februari 2010 21:28

Kolla in det nya inlägget på min blogg. Jag och Ludde hade en uppgifft på samhällskunskapen där vi skulle skriva en berättelse om en 500-lapps resa genom det ekonomiska systemet. Detta var vad vi kom fram till xD   www.bloggagratis.cassandrab.s...

Av MEJAOLMEMOC - 27 januari 2010 14:57

Spelar teater imorrn kl 17 i Fredrika Bremers stora Aula. Gratis för alla, ja vem skulle vilja betala för att se en halvfärdig pjäs? Jag menar allvar, förvänta er inget mästerverk bara för att jag är med/lol-troll......

Av MEJAOLMEMOC - 20 januari 2010 23:04

hejhej! mötet e flyttat till imorrn torsdag, hos ejke kl 5! hoppas ni alla kan! skicka gärna ett mess till mig om ni kan lr inte:) ...

Av MEJAOLMEMOC - 18 januari 2010 15:40

Hej allihopa!! Nu ska vi äntligen dra igång med filmprojektet! Vi ska ses på söndag hos Ejke för att komma igång med det hela;) Men alla har fått mail också, där står dt lite mer:) Vi ses och hörs! ...

Ovido - Quiz & Flashcards