Alla inlägg under april 2009

Av MEJAOLMEMOC - 10 april 2009 23:25

Detta blir den sista chibi för tillfället, men frukta icke! Ni andra äro icke förbisedda, jag har bara inte hunnit tekna er ännu.


Som ni kanske vet har inte jag BG2s fenomenala skills på fotoshop å alla dessa datorprogram och kan därför inte detta med ljusstyrka och kontraster vilket värkligen syns i denna bild vilken jag var tvungen att göra rosa för att det skulle bli bra...

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 10 april 2009 23:23

Lillasyster chibi:

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 10 april 2009 23:21

Här kommer Max chibi... Förlåt att bilderna inte är så bra, men eftersom att jag har tagit kort på dem istället för att scana dom har det kommit oönskade skuggor som förstört lite på dem. Jag har dock försökt fixa till dem med ljusstyrkor och kontraster m.m

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 10 april 2009 22:50

För er som undrar vem som e "den mystiske Bentley" så tror jag att jag vet. Det e Våfflan, och vet ni varför?? Jo, Våfflan kommenterade ett inlägg kl 22:29, det senaste Bentleyinlägget laddades upp 22:30. Man behöver inte vara en hjärnkirurg för att lista ut det;) Plus, det e nog bara han som har sån humor, han enjoys att sitta le medan vi springer runt som förvirrade höns, undrande vem den mystiske figuren Bentley e;P

Och jag som trodde att du var smartare än såhär...:))<3

BG2
Av MEJAOLMEMOC - 10 april 2009 22:30

När han blir galen krossar han grejor. Enorma hinder utgör inga problem, han bara föser bort dem.

Av MEJAOLMEMOC - 10 april 2009 22:16

Oskar var så himlans smart och sa att jag kunde ta kort, så här kommer oskar som en chibi!

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 10 april 2009 21:45

Fick häromdagen inspiration att tekna små fina mangafigurer då Stalkern medelade att en tjej skulle göra en chibi av honom. Så nu har jag börjat med att tekna mig själv, min lillasyster, Stalkern och Inglish.


Inglish, du e klar! :D *skuttar upp och ner, skrattar och klappar händerna!


Ska tillslut ha en samling med alla i gänget... Laddar upp och visar såfort min scaner funkar.

BG1
Av MEJAOLMEMOC - 10 april 2009 16:45

Ooooo, jag har blivit medlem på en fin liten hemsida där jag ska lägga upp mina bilder! :D

Men min scaner fungerar inte för tillfället så jag har bara lagt upp en hitils (självporträttet från skolan)


Ni kan ju kolla in om ni vill


http://teckna.ning.com/photo/sjaelvportraett-5?context=user

BG1
Ovido - Quiz & Flashcards